اولین نشست هماهنگی توانمندسازی منطقه ی کم برخوردار طیب(کشتارگاه) در سال 1402
اولين نشست هماهنگي توانمندسازي منطقه ي کم برخوردار طيب(کشتارگاه) در سال 1402

اولین نشست هماهنگی توانمندسازی منطقه ی کم برخوردار طیب(کشتارگاه) در سال 1402

اولين نشست هماهنگي توانمندسازي منطقه ي کم برخوردار و محروم طيب(کشتارگاه) شهرستان آبادان با مديريت ، مديرستاد فهماي اروند برگزار شد .
شناسه خبر : 47114 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند «حسین قانعیان پور»مدیر ستاد فهمای منطقه آزاد اروند گفت :اولین نشست هماهنگی اجرای طرح توانمندسازی منطقه ی  کم برخوردار طیب معروف به کشتارگاه شهرستان آبادان در سالن جلسات  فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان آبادان، سه شنبه در تاریخ  19اردیبهشت ماه برگزار گردید.

 

حسین قانعیان پور افزود: این نشست با حضور جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان آبادان و حجت الاسلام و المسلمین عادل فریحی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و نماینده ویژه فرمانداری و دفتر امام جمعه و نمایندگان ، روسای ادارات کار گروه کمیته امداد، اداره ورزش جوانان، شبکه بهداشت و سایر ادارات برگزار گردید.

 

قانعیان پور خاطرنشان کرد : نظر به اینکه مدیریت و مسئولیت ، محرومیت زدایی و ایجاد هماهنگی جهت توانمند سازی از این منطقه ی کم برخوردار با 5000شهروند با اینجانب است در سال گذشته با حمایت خیریین 31 مرحله رزمایش همدلی در این منطقه برگزار گردیده  و علاوه بر آن نبز با افتتاح کانون فرهنگی هنری مسلم ابن عقیل و تمرکز ویژه ی ستاد فهمای اروند بر این منطقه به حمدلله مسجد و و سایر حسینیه های این منطقه فعال گردید.

 

 

 وی در پایان اظهار داشت : در این جلسه نهضت خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار به تفکیک شرح وظایف ادارات در غالب کمیته ها و جزئیات طرح  محرومیت زدایی از این منطقه، مشخص و تقسیم وظایف صورت گردید.