جشنواره طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» با جوایز ویژه برگزار می شود
جشنواره طراحي پوستر «مسجد، کانون نشاط» با جوايز ويژه برگزار مي شود

جشنواره طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» با جوایز ویژه برگزار می شود

حسين قانعيان پور ،سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد منطقه آزاد اروند از انتشار فراخوان مسابقه طراحي پوستر «مسجد، کانون نشاط» خبر داد.
شناسه خبر : 48155 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این منطقه گفت: این مسابقه از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است با هدف مشارکت هنرمندان در زمینه معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالان مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله برگزار می‌شود.

 

قانعیان پور افزود : این مسابقه دارای بخش‌های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط است. در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مؤلفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد. در بخش ملی باید مؤلفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد.


سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجدمنطقه آزاد اروند ادامه داد: پوستر حتماً باید در دو قالب JPG کم حجم و فایل اصلی (PSD) ارسال باشد و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است. عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است که حتماً باید درج شود، هر نفر می‌تواند در مجموع چهار اثر در اندازه‌های ۷۰*۵۰ سانتیمتر ارسال کند و تایپوگرافی امتیاز ویژه دارد. 

 

قانعیان پورخاطرنشان کرد: برای ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم من هنرمندم، رشته هنر‌های تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام شود.


وی گفت: جوایز بخش مسجد محله شامل ۶ هدیه یک میلیون تومانی برای ۶ نفر و یک هدیه ۲ میلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه میلیون تومانی برای یک نفر و ۲ هدیه ۲ میلیون تومانی برای ۲ نفر است.