آئین تقدیر از برگزیدگان مدهامتان و افتتاح طرح محله های قرآنی بارویکرد مسجدپایگاه قرآن
آئين تقدير از برگزيدگان مدهامتان و افتتاح طرح محله هاي قرآني بارويکرد مسجدپايگاه قرآن
مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد منطقه آزاد اروند

آئین تقدیر از برگزیدگان مدهامتان و افتتاح طرح محله های قرآنی بارویکرد مسجدپایگاه قرآن

«حسين قانعيان پور» از افتتاح طرح محله هاي قراني با رويکرد مسجد پايگاه قرآني و تقدير از برگزيدگان شانزدهمين دوره مسابقات قرآن کريم مدهامتان، خبر داد.
شناسه خبر : 59150 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور اظهار داشت: این مراسم با حضور حجت السلام والمسلین فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر محمدیان رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد کانون های مساجد کشور و حجت السلام  سمیری مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان ، برگزار شد.

 

 

وی ضمن بیان اینکه طرح محله های قرآنی با همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با رویکرد مسجد پایگاه قرآن انجام شده است؛ گفت: این طرح به صورت جلسات هفتگی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری با کمک روحانی و هیئت امنای مسجد برگزار می شود که برگزیدگان مسابقات قرآن کریم مدهامتان به عنوان قاری در این جلسات قرآن حضور می یابند.

 

قانعیان پور خاطرنشان کرد: طرح مذکور به صورت هفتگی در یک مسجد برگزار و بچه های مسجد هر روز با یکدیگر به یک مسجد می روند و ضمن برگزاری جلسه قرآن با کمک یکدیگر مسابقات و برنامه های قرآنی اجرا می‌کنند و طبق سطح بندی و کیفیت برگزاری طرح، علاوه بر اجر معنوی از خدمات ویژه نیز بهره مند می‌شوند.