اگر جوان ما با قرآن حق را از باطل تشخیص دهد همه مشکلات ما حل می شود
اگر جوان ما با قرآن حق را از باطل تشخيص دهد همه مشکلات ما حل مي شود
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

اگر جوان ما با قرآن حق را از باطل تشخیص دهد همه مشکلات ما حل می شود

حجت الاسلام «فرحاني » در جمع بچه هاي مسجدي اروند راه حل مشکلات جوانان را تشخيص حق از باطل با کمک قرآن کريم بيان کرد.
شناسه خبر : 59154 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۰۸

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، «حجت الاسلام والمسلیمن فرحانی » با حضور درجمع بچه های کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، مراتب ارتباط با قرآن را سه مورد بیان کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود :مرتبه اول قرائت، خواندن است که ناخودآگاه تاثیراتش را به خواننده القا می‌کند. مرتبه تدبر نیز مرتبه دوم است و زمانی که انسان عمق آیات را درک کند آثارش در خواننده نمایان می‌شود و در آخر مهم ترین مرتبه که آثار و برکاتش شامل حال قاری می‌شود عمل به آیات قرآن است .

وی ادامه داد : بدانیم عمق تفکر در قرآن و ارتباط با قرآن برکات عجیبی دارد که یکی از مهم ترین برکاتش تعمیق رابطه با ولایت است

فرحانی گفت: مقام معظم رهبری در مطالبات شان می فرمایند آن روزی که کسی در این کشور و جامعه حرفی زد و مطلبی گفت، هرکس از جوانان بتواند از طریق آشنایی با قرآن تشخیص دهد این حرف غلط است یا درست آن وقت ما با قرآن آشنا هستیم و می توانیم تشخیص محتوایی را قرآن قرار دهیم و فرهنگ قرآن بر زندگی ما حاکم است که هنوز اینگونه نشدیم . فکر من این است برای قراء قرآن منبر بگذاریم، همانطور که وعاظ منبرم یروند قاریان نیز منبر روند و حضار بر اثر شنیدن آیات قرآن به تفکر و تدبردر آیات بپردازند.